דוח הכלכלה הדיגיטלית של ה-OECD שנת 2017
דו"ח OECD - כלכלה דיגיטלית 2017: איפה נמצאת ישראל?
המשיכו לקרוא כתבה זודו"ח OECD - כלכלה דיגיטלית 2017: איפה נמצאת ישראל?
המשיכו לקרוא כתבה זודו"ח OECD - כלכלה דיגיטלית 2017: איפה נמצאת ישראל?
המשיכו לקרוא כתבה זוהמחקר, שנערך על ידי חוקרים ממשרד החינוך, ביקש לבחון את מידת השפעת תכנית התקשוב הלאומית על עבודת המורים בישראל. התכנית, "התאמת מערכת החינוך למאה ה- 21", החלה לפעול בישראל ב- 2010 וכללה בשנת 2013 1,244 בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים.…
המשיכו לקרוא כתבה זומחקר שנערך על ידי ד"ר יובל דרור (המכללה למנהל) וד"ר אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה) ובחן שימוש בטכנולוגיות מידע למטרות למידה. המחקר מבוסס על סקר טלפוני שהקיף 606 בני נוער בגילאי 12 עד 18 וכלל 456 בני נוער יהודים ו-150 בני…
המשיכו לקרוא כתבה זומחקר שנערך על ידי ד"ר ניצה גרי, רבקה גדות ואמיר וינר. המחקר בדק מגמות בהרשמה לאוניברסיטה הפתוחה, אליה רשומים כ-42,000 תלמידים לתואר ראשון ו-3,700 תלמידים לתואר מתקדם. האוניברסיטה הפתוחה רושמת בין 11,000 ל-12,000 תלמידים כל שנה היכולים לבחור בין מסלול…
המשיכו לקרוא כתבה זו"סקר השימוש ביישומי האינטרנט, התנהגות ולמידה ברשת בקרב ילדים ובני נוער" נערך על ידי אינה בלאו מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה באוניברסיטת חיפה. הסקר כלל 3,867 ילדים ובני נוער (בגילאי 7 עד 17), מתוכם 2884 מהמגזר היהודי, 534 מהמגזר הערבי ו- 449 מהמגזר הבדואי.…
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר מקיף שבחן מוכנות דיגיטאלית ופערים דיגיטאליים במסגרתו רואיינו 1,230 נשאלים, מתוכם 1,004 במגזר היהודי (722 מבוגרים מעל גיל 18 ו-282 בני נוער בגילאי 12-18) ו-226 במגזר הערבי (145 מבוגרים מעל גיל 18 ו-81 בני נוער בגילאי 12 - 18).…
המשיכו לקרוא כתבה זוהמחקר נערך על ידי החוקרים פאולה כאהן-סטרבצ'ינסקי, דגנית לוי ו-וצ'סלב קונסטנטינוב במסגרת מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל (מרכז אנגלברג לילדים ולנוער) והמשרד לקליטת העלייה בתמיכת קרן הארי ויינרייב לקידום ילדים.
המשיכו לקרוא כתבה זומחקר שנערך על ידי ענת כהן ולאה עייני מאוניברסיטת תל אביב. במחקר נבדקו 267 תלמידים בכיתות ח' עד י"ב בעזרת סקר שהכיל 47 שאלות (סגורות ופתוחות). ממצאים עיקריים מהמחקר -
המשיכו לקרוא כתבה זוהסקר נערך על ידי ד"ר אלונה פורקוש-ברוך, ד"ר רחל שגיא, פרופ' חנה עזר וכלל 192 סטודנטים שהשיבו על שאלון מתוקשב. ממצאים עיקריים -
המשיכו לקרוא כתבה זוהסקר מהווה מדגם ארצי מייצג וכלל 300 תלמידים הלומדים בכיתות יא-יב (עם חלוקה שווה בין המינים ובן שכבות הגיל). כאשר נשאלו על הבעיות העיקריות המונעות שימוש אפקטיבי במחשב ובאינטרנט בבית הספר ציינו-
המשיכו לקרוא כתבה זואנחנו מנהלים את מרחב שמות המתחם (domain names) הישראלי בסיומת il. ואת מחלף האינטרנט (IIX), ודואגים שבכל עת, ומכל מקום, ניתן יהיה להשתמש בבטחון, במהירות ובחופשיות בשירותי אינטרנט ישראליים וגלובליים.