בניית אתר מסחר אלקטרוני מצליח היא משימה לא קלה.
ענקים כמו גוגל ואמזון מנסים תופסים נתח משמעותי ויכולת החשיפה של אתרים קטנים יותר נעשיית קשה מיום ליום. מנועי החיפוש מסירים בעקביות תוצאות של אתרי מסחר אלקטרוני ומחליפים אותם במודעות שלהם, החיפוש הופך מבוסס תוכן ופחות מבוסס מוצרים.
מצד שני, גולשים רבים מבינים את היתרונות של קניות ברשת והיקף האתרים והעסקאות באתרי מסחר אלקטרוני נמצא בצמיחה. בפוסט אנסה להביא מספר עצות שימושיות שיעזרו לכל בעל אתר מסחר אלקטרוני לקדם אותו בתוצאות החיפוש.
אז מה אתם יכולים לעשות? (להמשך קריאת המאמר)