תלונות הציבור

אנחנו כאן בשבילכם.

כמרשם שמות המתחם הישראלי, האחראי לתפעול תשתית ה-DNS בסיומת הלאומית של ישראל "il.", אנו מחוייבים להבטיח לציבור יציבות תפעולית, אבטחת מידע, יושר ויתירות. בישראל, כמו ברוב מדינות הדמוקרטיות, מופעל המרשם הלאומי ע"י גוף ניטרלי, ללא מטרות רווח, וללא התערבות של שיקולים פוליטיים או שליטה של גורמים שהינם מסחריים במהותם.
כמו כן, בדומה למרשמים רבים בעולם, מנוהל המרשם עפ"י מודל "מרשם-רשם": בהתאם למודל זה הסמיך איגוד האינטרנט הישראלי, רשמים על מנת לספק שירותי רישום לקהל המשתמשים ובכך מאפשר למשתמש הקצה שירות ותמחור תחרותיים.

בכל הנוגע לפעילות שלנו, בתחומים השונים, אנו שמחים ללמוד ולהשתפר. ולכן, בכל בעייה שנתקלת בה במהלך פעילות הקשורה לניהול ורישום של שמות מתחם או כל נושא אחר הקשור לתפעול תשתית ה-DNS ונמצא בתחום אחריותנו – נרצה לדעת על כך.

שימו לב – כי תהליכי הטיפול שלנו בפניות השונות, שונים זה מזה ולכן תוכלו לראות כאן פירוט של כמה סוגי פניות, לפי נושא התלונה.
בפנייה תארו את פרטי המקרה וצרפו חומרים רלוונטיים. אנו נבדוק את התלונה בקפדנות, ונפעל על פי הצורך.

תלונה על רשם

פרטי התלונה

פרטים אישיים

(תנאי השימוש)

תלונה על פרטי WHOIS שגויים

טופס זה מאפשר לך להגיש תלונה לאיגוד האינטרנט הישראלי, אודות פרטים שגויים או חסרים בשם מתחם בסיומת .il איגוד האינטרנט הישראלי יבחן את תלונתך ויעביר אותה לרשם המנהל את שם המתחם לצורך המשך טיפול.

אנא הקפד להזין פרטי קשר נכונים בכדי שנוכל ליצור עמך קשר.


פרטי המתלונן

פרטי התלונה

(תנאי השימוש)

למען הסר ספק מובהר כי מחזיק בשם מתחם אינו מחויב להשיב לפניות המתקבלות אצלו מטעם צדדים שלישיים, גם אם פניות אלה נשלחו לאילו מפרטי הקשר עם המחזיק כאמור בבסיס הנתונים. לפיכך, העובדה כי המתלונן פנה אל המחזיק, בטלפון, בדוא"ל, או בדרך אחרת, והמחזיק לא השיב לפנייתו, אינה מהווה אסמכתא, כשלעצמה, לכך שפרטי הרישום של שם המתחם שגויים או בדויים.
תלונה על המרשם
אנו שמחים ללמוד ולהשתפר. בכל בעייה שנתקלת בה מול מרשם שמות המתחם באיגוד האינטרנט הישראלי, ניתן לעדכן אותנו באמצעות הטופס הבא או ע"י שליחת מייל לכתובת complain@isoc.org.il.

בפנייה תארו את פרטי המקרה וצרפו חומרים רלוונטיים. אנו נבדוק את התלונה ונפעל על פי הצורך.


פרטי התלונה

פרטים אישיים

(תנאי השימוש)