פניות הציבור

אנחנו כאן בשבילכם.

לכל שאלה או בעייה הנוגעים לניהול ורישום של שמות מתחם או תפעול תשתית ה-DNS ונמצאים בתחום אחריותנו – פנו אלינו.

לנוחותכם – תוכלו לבחור את הנושא הרלבנטי, מבין סוגי הפניות המפורטות בטופס המקוון. בפנייה תארו את פרטי המקרה וצרפו חומרים רלוונטיים. אנו נבדוק את הנושא בקפידה, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

פנייה כללית

כל השדות הם חובה למילוי


פרטי הפנייה

(תנאי השימוש)

תלונה על רשם

פרטי התלונה

פרטים אישיים

(תנאי השימוש)

תלונה על פרטי WHOIS שגויים

טופס זה מאפשר לך להגיש תלונה לאיגוד האינטרנט הישראלי, אודות פרטים שגויים או חסרים בשם מתחם בסיומת .il איגוד האינטרנט הישראלי יבחן את תלונתך ויעביר אותה לרשם המנהל את שם המתחם לצורך המשך טיפול.

אנא הקפד להזין פרטי קשר נכונים בכדי שנוכל ליצור עמך קשר.


פרטי המתלונן

פרטי התלונה

(תנאי השימוש)

למען הסר ספק מובהר כי מחזיק בשם מתחם אינו מחויב להשיב לפניות המתקבלות אצלו מטעם צדדים שלישיים, גם אם פניות אלה נשלחו לאילו מפרטי הקשר עם המחזיק כאמור בבסיס הנתונים. לפיכך, העובדה כי המתלונן פנה אל המחזיק, בטלפון, בדוא"ל, או בדרך אחרת, והמחזיק לא השיב לפנייתו, אינה מהווה אסמכתא, כשלעצמה, לכך שפרטי הרישום של שם המתחם שגויים או בדויים.
תלונה על המרשם
אנו שמחים ללמוד ולהשתפר. בכל בעייה שנתקלת בה מול מרשם שמות המתחם באיגוד האינטרנט הישראלי, ניתן לעדכן אותנו באמצעות הטופס הבא או ע"י שליחת מייל לכתובת complain@isoc.org.il. בפנייה תארו את פרטי המקרה וצרפו חומרים רלוונטיים. אנו נבדוק את התלונה ונפעל על פי הצורך.

פרטי התלונה

פרטים אישיים

(תנאי השימוש)