ניהול תקין
כעמותה רשומה, אנו מחוייבים לכללי ההתנהלות שנקבעו ע"י רשם העמותות, לביצוע הבדיקות הנדרשות לקבלת אישור ניהול תקין, ולהגשת דו"חות המוצגים לרשם מידי שנה. שני נושאים מרכזיים בהתנהלותה התקינה של העמותה הנם האסיפה הכללית השנתית לחברים והבחירות לוועד המנהל.
שיתוף מידע ושקיפות
בישיבת הוועד במרץ 2016, החליטו חברי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט, על בסיס עבודת מטה של הדרג המקצועי באיגוד, כי יש לנקוט בשקיפות מרבית בכל הקשור לדיונים וההחלטות הנידונות במסגרת ישיבות הוועד, ויש לפרסם אותן לציבור ובפרט לחברי העמותה.
העקרונות המנחים של פרסום ההחלטות נקבעו תוך התחשבות בגורמים כמו הגנה על צנעת הפרט בכל הנוגע למידע אישי אודות עובדי האיגוד, היבטים של אבטחת מידע וכמובן מידת העניין לציבור. מוזמנים לעיין במסמכים השונים מטה.
נושא חשוב נוסף בניהול העמותה, הנו הבחירות להנהלת האיגוד (הוועד המנהל).
וועד העמותה כולל 7 חברים, המכהנים בהתנדבות, כאשר תקופת הכהונה של כל חבר ועד הינה 3 שנים. החברים המסיימים את כהונתם רשאים להציג מועמדות לכהונה נוספת, וההצבעה מתבצעת באמצעות האינטרנט. הבחירות לוועד העמותה מתקיימות אחת לשנה.
- בחירות לוועד המנהל לשנת 2022
- בחירות לוועד המנהל לשנת 2021
- בחירות לוועד המנהל לשנת 2020
- בחירות לוועד המנהל לשנת 2019
- בחירות לוועד המנהל לשנת 2018
- בחירות לוועד המנהל לשנת 2017
- בחירות לוועד המנהל לשנת 2016
מי רשאי להציג מועמדות?
רשאי להציג מועמדות לכהונה כחבר ועד כל חבר עמותה אשר חברותו באיגוד הייתה בתוקף ברציפות במשך לפחות שנה קודם למועד הבחירות, או מי שחברותו הייתה בתוקף במהלך ארבעת החודשים שקדמו לראשית המועד שנקבע להצגת מועמדות ובלבד שהיה חבר באיגוד במהלך שנתיים מתוך חמש השנים שקדמו למועד זה.
פיקוח על תקינות הליך הבחירות
על הליך הבחירות ותקינותו, מפקחת ועדת בחירות אשר תמונה ע"י הועד המכהן ותכלול בין השאר את הגוף המבקר של האיגוד.
עדכון כתובת:
חברים המעוניינים לעדכן את כתובת הדוא"ל למשלוח ההודעה על הבחירות, מתבקשים לכתוב אל: [email protected].
באסיפה השנתית לחברי העמותה מוצגת הפעילות שנעשתה בשנה החולפת. כמו כן, מוצגים דו"חות כספיים ואחרים של העמותה, ובמהלך האסיפה מתקיימים דיונים והצבעות לאישור הדו"חות השונים ע"י החברים. בנוסף, מתקיים דיון פתוח בהצעות מטעם חברי האיגוד ונבחרים מחדש רו"ח העמותה והגוף המבקר שלה.
דו''ח פעילות האיגוד ב-2021
דו''ח פעילות האיגוד ב-2020
דו''ח פעילות האיגוד ב-2019
דו''ח פעילות האיגוד ב-2018
דו''ח פעילות האיגוד ב-2017
דו''ח פעילות האיגוד ב-2016
תקציב האיגוד לפי שנים
שנת 2023
שנת 2022
- פרוטוקול ינואר 2022
- פרוטוקול פברואר 2022
- פרוטוקול מארס 2022
- לא התקיימה ישיבה באפריל
- פרוטוקול מאי 2022
- פרוטוקול יוני 2022
- פרוטוקול יולי 2022
- פרוטוקול אוגוסט 2022
- פרוטוקול ספטמבר 2022
- פרוטוקול אוקטובר 2022
- בחודש נובמבר לא התקיימה ישיבת ועד במתכונת רגילה. במקומה נערך דיון אסטרטגי פנימי
- פרוטוקול דצמבר 2022
שנת 2021
שנת 2020
- פרוטוקול ינואר 2020
- פרוטוקול פברואר 2020
- פרוטוקול מארס 2020
- פרוטוקול אפריל 2020
- פרוטוקול מאי 2020
- פרוטוקול יוני 2020
- פרוטוקול יולי 2020
- פרוטוקול המשך – יולי 2020
- בחודש אוגוסט 2020 לא נערכה ישיבה.
- פרוטוקול ספטמבר 2020
- פרוטוקול אוקטובר (1) 2020
- פרוטוקול אוקטובר (2) 2020
- פרוטוקול נובמבר 2020
- פרוטוקול דצמבר 2020
שנת 2019
- פרוטוקול ינואר 2019
- פרוטוקול פברואר 2019
- פרוטוקול מארס 2019
- פרוטוקול אפריל 2019
- פרוטוקול מאי 2019
- פרוטוקול יוני 2019
- פרוטוקול יולי 2019
- פרוטוקול אוגוסט 2019
- פרוטוקול ספטמבר 2019
- באוקטובר 2019 לא התקיימה ישיבה (תקופת החגים, מועד הישיבה החודשי נפל על יום כיפור)
- בנובמבר לא התקיימה ישיבה. במועד המתוכנן התקיימה מתקפת טילים על אזור גוש דן. ישיבת נובמבר נדחתה לתאריך 3 בדצמבר 2019
- פרוטוקול דצמבר 2019 (ישיבת נובמבר שנדחתה)
- פרוטוקול דצמבר 2019
שנת 2018
- פרוטוקול ינואר 2018
- פרוטוקול פברואר 2018
- פרוטוקול מארס 2018
- באפריל 2018 ישיבת הוועד לא התקיימה
- פרוטוקול מאי 2018
- פרוטוקול יוני 2018
- ביולי 2018 ישיבת הוועד לא התקיימה
- פרוטוקול אוגוסט 2018
- פרוטוקול ספטמבר 2018
- פרוטוקול אוקטובר 2018
- פרוטוקול נובמבר 2018
- פרוטוקול דצמבר 2018
שנת 2017
שנת 2016
להלן אישור ניהול תקין לשנת 2023 עבור איגוד האינטרנט הישראלי, מטעם רשם העמותות בישראל.
דו"ח ביקורת- רשם העמותות 2012-2014
להלן המסמכים המסכמים לדו"ח ביקורת עומק של רשם העמותות באיגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), המתייחסת לתקופה בין השנים 2012-2014.
מוזמנים לעיין בדו"ח ובמענה האיגוד, במסמך ההבהרה שנשלח על ידי האיגוד לרשם.
ראו מידע אודות האיגוד המופיע באתר גיידסטאר, המופעל מטעם רשם העמותות וגופים נוספים.
המידע כולל סטטוס ניהול תקין, מסמכי דו"חות כספיים וכו'.