החזירו אותם הביתה עכשיו
חזרה לעמוד הקודם

קו הסיוע לאינטרנט בטוח

נתקלתם בתוכן שקרי, אלים או מסית ברשתות החברתיות? פגעו בכם ברשת וזקוקים לסיוע? אנחנו כאן בשבילכם

פנו לקו הסיוע
מומלץ לדווח לפלטפורמה הרלוונטית לפני פנייה אלינו.
דיווח מקדים יקל על הטיפול בפנייתכם

* קו הסיוע לאינטרנט בטוח נועד להושיט סיוע, לספק מידע כללי והכוונה למשתמשי השירות ככל הניתן. שירות זה ותכניו אינם מהווים תחליף ליעוץ, עצה, חוות דעת מקצועית/משפטית או התייעצות עם מומחה בתחום הרלבנטי, אם נדרש, והוא אינו מהווה המלצה או קריאה לפעולה מצד איגוד האינטרנט הישראלי. לא תהיה כל טענה או דרישה כלפי איגוד האינטרנט הישראלי, או מי מטעמו, בגין מעשיו או מחדליו בעת הפעלת השירות.

איזה מענה קו הסיוע מספק לפונים?

  • סיוע אישי ותמיכה בתהליכי דיווח

    מתן המלצות להתנהלות נכונה בזמן אמת

  • דיווחים פרטניים דחופים

    דיווחים פרטניים דחופים לפלטפורמות סושיאל ותוכן שמתקיימת איתם שותפות רשמית

  • מניעת הסלמה

    מתן מידע ו"עזרה ראשונה" לארועי סייבר, התחזות וסחיטה

  • הפנייה למדריכים ומידע

    הפנייה למדריכים ומידע מועיל ברשת לסיוע עצמי והפניות לגורמי צד ג

  • מעקב אחר טרנדים פוגעניים

    מעקב אחר טרנדים פוגעניים ומסוכנים ברשת ויידוע הציבור והפלטפורמות

  • דיווח ושיתוף פעולה עם פלטפורמות

    דיווח ושיתוף פעולה עם פלטפורמות ושירותי דומיין כדי לזהות ולמנוע תופעות מזיקות

באיזה פניות קו הסיוע לא יכול לטפל?

  • לא משחררים חסימות

    לא משחררים חסימות של עמודי סושיאל כמו פייסבוק ואינסטגרם

  • לא מספקים סיוע משפטי

    לא נותנים סיוע, ייצוג וייעוץ משפטי לנפגעי עבירות ברשת

  • לא מייצגים נפגעים

    לא מייצגים נפגעים מול תוקפים וגורמי סייבר עוינים

  • לא נותנים סיוע טכני פרטני

    לא נותנים סיוע טכני פרטני או הדרכות אישיות להתקנות אמצעי הגנת סייבר

קו הסיוע לאינטרנט בטוח פועל בין הימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00. מחוץ לשעות הפעילות ייענו פניות דחופות בלבד. בנוסף לפניות באמצעות טפסי הדיווח שלנו, ניתן לפנות אלינו גם בוואטסאפ

מדריכים ומשאבים חשובים

לכל המדריכים

פלטפורמות ושירותים שמכירות בקו הסיוע כגורם מדווח מהימן על תוכן פוגעני:

facebook
tiktok
snapchat
instagram
youtube
cloudflare