התייעצות? דיווח? בקשת סיוע? צריכים מידע? אנחנו כאן בשבילכם
קו הסיוע לאינטרנט בטוח פועל בין הימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00. מחוץ לשעות הפעילות ייענו פניות דחופות בלבד. ניתן לפנות לקבלת סיוע באמצעות הודעה בכתב בכל אחת מהדרכים הבאות:
* קו הסיוע לאינטרנט בטוח נועד לספק מידע כללי והכוונה, ולהושיט סיוע במידת הצורך ובמידת האפשר – למשתמשי השירות. השימוש בשירות זה ובתכניו אינו מהווה תחליף ליעוץ, עצה, חוות דעת מקצועית/משפטית או התייעצות עם מומחה בתחום הרלבנטי, אם נדרש, והוא אינו מהווה המלצה או קריאה לפעולה מצד האיגוד. לא תהיה לך כל טענה או דרישה כלפי איגוד האינטרנט הישראלי, או מי מטעמו, בגין מעשיו או מחדליו בעת הפעלת השירות.
עזרה ראשונה עצמית
פעילות הקו
מדריכים למוגנות ברשת
שותפים ומשאבים נוספים
איזה מענה קו הסיוע מספק לפונים?
◄ סיוע אישי ותמיכה בתהליכי דיווח – מתן המלצות להתנהלות נכונה בזמן אמת
◄ דיווחים פרטניים דחופים לפלטפורמות סושיאל ותוכן שמתקיימת איתם שותפות רשמית
◄ מתן מידע ו"עזרה ראשונה" לארועי סייבר, התחזות וסחיטה – מניעת הסלמה
◄ הפנייה למדריכים ומידע מועיל ברשת לסיוע עצמי והפניות לגורמי צד ג'
◄ מעקב אחר טרנדים פוגעניים ומסוכנים ברשת ויידוע הציבור והפלטפורמות
◄ דיווח ושיתוף פעולה עם פלטפורמות ושירותי דומיין כדי לזהות ולמנוע תופעות מזיקות
באיזה פניות קו הסיוע לא יכול לטפל?
◄ לא משחררים חסימות של עמודי סושיאל כמו פייסבוק ואינסטגרם
◄ לא נותנים סיוע, ייצוג וייעוץ משפטי לנפגעי עבירות ברשת
◄ לא מייצגים נפגעים מול תוקפים וגורמי סייבר עוינים
◄ לא נותנים סיוע טכני פרטני או הדרכות אישיות להתקנות אמצעי הגנת סייבר