נתקלתם בתוכן שקרי, אלים או מסית ברשתות החברתיות? פגעו בכם ברשת וזקוקים לסיוע? אנחנו כאן בשבילכם
קו הסיוע לאינטרנט בטוח פועל בין הימים א'-ה' בשעות 09:00-17:00. מחוץ לשעות הפעילות ייענו פניות דחופות בלבד. ניתן לפנות לקבלת סיוע באמצעות הודעה בכתב בכל אחת מהדרכים הבאות:
לדיווחים על פגיעות, מתקפות והטרדות
לדיווחים על תוכן שקרי ומסית ברשתות
* קו הסיוע לאינטרנט בטוח נועד להושיט סיוע, לספק מידע כללי והכוונה למשתמשי השירות ככל הניתן. שירות זה ותכניו אינם מהווים תחליף ליעוץ, עצה, חוות דעת מקצועית/משפטית או התייעצות עם מומחה בתחום הרלבנטי, אם נדרש, והוא אינו מהווה המלצה או קריאה לפעולה מצד איגוד האינטרנט הישראלי. לא תהיה כל טענה או דרישה כלפי איגוד האינטרנט הישראלי, או מי מטעמו, בגין מעשיו או מחדליו בעת הפעלת השירות.
עזרה ראשונה עצמית
פעילות הקו
מדריכים למוגנות ברשת
שותפים ומשאבים נוספים
איזה מענה קו הסיוע מספק לפונים?
-
סיוע אישי ותמיכה בתהליכי דיווח
מתן המלצות להתנהלות נכונה בזמן אמת
-
דיווחים פרטניים דחופיםדיווחים פרטניים דחופים לפלטפורמות סושיאל ותוכן שמתקיימת איתם שותפות רשמית
-
מניעת הסלמהמתן מידע ו"עזרה ראשונה" לארועי סייבר, התחזות וסחיטה
-
הפנייה למדריכים ומידעהפנייה למדריכים ומידע מועיל ברשת לסיוע עצמי והפניות לגורמי צד ג
-
מעקב אחר טרנדים פוגענייםמעקב אחר טרנדים פוגעניים ומסוכנים ברשת ויידוע הציבור והפלטפורמות
-
דיווח ושיתוף פעולה עם פלטפורמותדיווח ושיתוף פעולה עם פלטפורמות ושירותי דומיין כדי לזהות ולמנוע תופעות מזיקות
באיזה פניות קו הסיוע לא יכול לטפל?
-
לא משחררים חסימות
לא משחררים חסימות של עמודי סושיאל כמו פייסבוק ואינסטגרם
-
לא מספקים סיוע משפטי
לא נותנים סיוע, ייצוג וייעוץ משפטי לנפגעי עבירות ברשת
-
לא מייצגים נפגעים
לא מייצגים נפגעים מול תוקפים וגורמי סייבר עוינים
-
לא נותנים סיוע טכני פרטני
לא נותנים סיוע טכני פרטני או הדרכות אישיות להתקנות אמצעי הגנת סייבר