שבוע שעבר התקיימה הוועידה השנתית לקמעונאות בישראל. בין שלל ההרצאות שנערכו בוועידה בלטו ההרצאות שסקרו את מצב המסחר האלקטרוני בעולם וחולשתו היחסית בישראל.
האם ישראל מתחילה סוף סוף להתעורר ולהבין שמהפכת הקניות באינטרנט היא עובדה מוגמרת?
בשנת 2012 הרכישות באינטרנט עברו את סף טריליון דולר. רכישות ברשת מבוצעות במגזרים רבים ומגוונים. מצד אחד רכישות ברשת מהוות מנוע צמיחה לעסקים רבים ומצד שני הן מהוות איום על רשתות גדולות אשר אינן משכילות לקבוע נוכחות ברשת (מוכר בעולם בשם Amazon Effect).
אבל מה קורה בישראל? (להמשך קריאת המאמר)