מחקר "Innovation and the online payment realm" שנערך על ידי חברת מאסטרקארד באמצעות חברת המחקר רותם TRI, הקיף 505 נשאלים בפאנל אינטרנטי ועסק בחדשנות והשפעתה על הרגלי הקנייה המקוונים של מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל.
להלן נתונים מרכזיים מתוך המחקר:
- 63.4% מהנשאלים רכשו מוצרים, או שירותים, דרך המכשיר הסלולרי.
- השיקול המרכזי בביצוע רכישות מהנייד היה כמה הממשק היה ידידותי למשתמש ולאחר מכן (בסדר יורד) אורך התהליך, הימצאות המוצר במלאי, אישור רכישה מידי ומידע מקיף אודות המוצר.
- 27.5% מהנשאלים דיווחו כי נמנעו מרכישת מוצר או שירות דרך הטלפון הנייד בעקבות העדפה לשלם באופן אחר, 25.8% ציינו כי נמנעו מרכישה בעקבות חשש הקשור לפרטיות ו-11.2% בעקבות סיבוך יתר.