סקר MasterIndex שביצעה חברת מסטרקארד בישראל באמצעות TNS-טלסקר, וכלל 500 איש מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת, בחן את הרגלי הצריכה המקוונת בישראל.

להלן ממצאים עיקריים מהסקר:

  • 74.1% ציינו כי מחיר אטרקטיבי הינו השיקול המשמעותי ביותר לביצוע רכישות באינטרנט ולאחר מכן היכולת לבצע השוואות מחירים (50%), החיסכון בזמן (49%), נוחות הרכישה מהבית (48%) וקבלת הרכישות ישירות לבית (47%).
  • כ-56.6% מהנשאלים רכשו מוצרים באתרי מסחר אלקטרוניים.
  • נשים רוכשות יותר מוצרים באתרי מסחר אלקטרוניים מגברים (58.4% לעומת 54.7%).
  • כאשר נשאלו אודות הגורמים המשפיעים על בחירת אתר המסחר ציינו 56% מהנשאלים המלצות מחברים ולאחר מכן פרסומות באינטרנט (18.5%), כתבות אודות האתרים (14.1%), פרסומות במנועי חיפוש (9.3%) ופרסום בטלוויזיה (2.1%).
  • אחוז הרוכשים מתפלג לפי רמת ההכנסה כאשר כ-75% מבעלי ההכנסות מעל הממוצע וכ-60% מבעלי ההכנסה מתחת לממוצע רכשו מאתרי מסחר אלקטרוניים.

להורדת הסקר המלא (קובץ Word)

אירועים קרובים

תגיות