ביוש המותג - ביקורת לגיטימית או שיימינג?

  • 17/01/2016

  • דמי השתתפות: ללא תשלום

ביוש המותג – ביקורת לגיטימית או שיימינג?

למי מאיתנו אין ביקורת על בית עסק שהיינו בו? 'השירות היה זוועה', 'המוכר צעק עלי', 'חיכיתי שעה על הקו'. מתי הביקורת לגיטימית ומתי היא בבחינת שיימינג?

אין בעל עסק שלא חושש היום מכוחה של המדיה והקלות בה הוא יכול למצוא את שמו ושם העסק שלו מוזכרים ברשתות.

איך נכון לבית העסק להתמודד עם ביקורת או שיימינג כזה? האם תמיד 'הלקוח צודק'?

ביום העיון שמתקיים ביוזמת איגוד האינטרנט הישראלי ואונ' בר-אילן, ננסה לענות על שאלות אלה, נציג סיפורי מקרה של עסקים שחוו ביוש של המותג ברשת ונציע דרכי התמודדות עם התופעה.

סדר היום

שעה מושב
14:30-15:00 התכנסות וכיבוד קל
15:00-15:10 ברכות
  • פרופ' אריאל בנדור, ראש המרכז לתקשורת ומשפט, הפקולטה למשפטים, הפקולטה, אונ' בר-אילן
  • עו"ד יורם הכהן, מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי
15:15-16:15

מושב ראשון: מבט אישי על השיימינג המסחרי

מנחה: ליאת רון, עיתונאית ומנחה, גלובס

משתתפים:

  • אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, חברת החשמל לישראל
  • עו"ד אסף פוזנר, קמחי, פלד, פוזנר, שילה ושות'
  • ירון פרוסט, איש תוכן וניהול משברים ברשת
  • האני קראוון, חומוס אבו-חסן, יפו
  • שחר תורג'מן, מנכ"ל הדקה ה-90 בע"מ
16:15-16:30 הפסקה
16:30-17:15

מושב שני: בין ביקורת לשיימינג

מנחה: ד"ר ענת פלג, מנהלת המרכז לתקשורת ומשפט, אונ' בר-אילן

משתתפים:

  • רוגל אלפר, הארץ
  • עו"ד שלומי וינברג, שלומי וינברג משרד עורכי-דין
  • עו"ד טל ליבליך, ליבליך מוזר משרד עורכי דין
  • רני רהב, רהב תקשורת ויחסי ציבור
  • מיכאל הנדלזלץ, הארץ

תגיות