ביוש המותג - ביקורת לגיטימית או שיימינג?
17/01/2016
דמי השתתפות: ללא תשלום

למי מאיתנו אין ביקורת על בית עסק שהיינו בו? 'השירות היה זוועה', 'המוכר צעק עלי', 'חיכיתי שעה על הקו'. מתי הביקורת לגיטימית ומתי היא בבחינת שיימינג?
אין בעל עסק שלא חושש היום מכוחה של המדיה והקלות בה הוא יכול למצוא את שמו ושם העסק שלו מוזכרים ברשתות.
איך נכון לבית העסק להתמודד עם ביקורת או שיימינג כזה? האם תמיד 'הלקוח צודק'?
ביום העיון שמתקיים ביוזמת איגוד האינטרנט הישראלי ואונ' בר-אילן, ננסה לענות על שאלות אלה, נציג סיפורי מקרה של עסקים שחוו ביוש של המותג ברשת ונציע דרכי התמודדות עם התופעה.
סדר היום
שעה | מושב |
---|---|
14:30-15:00 | התכנסות וכיבוד קל |
15:00-15:10 | ברכות
|
15:15-16:15 |
מושב ראשון: מבט אישי על השיימינג המסחרימנחה: ליאת רון, עיתונאית ומנחה, גלובס משתתפים:
|
16:15-16:30 | הפסקה |
16:30-17:15 |
מושב שני: בין ביקורת לשיימינגמנחה: ד"ר ענת פלג, מנהלת המרכז לתקשורת ומשפט, אונ' בר-אילן משתתפים:
|