סין – התרבות, האתגרים והפוטנציאל

  • 02/04/2015

  • דמי השתתפות: ללא תשלום

סין – התרבות, האתגרים והפוטנציאל

סין, מלבד היותה מעצמת ייצור, הפכה בשנים האחרונות למעצמת מסחר אלקטרוני. הצרכנים הסינים נחשבים למובילים עולמיים ברכישה מקוונת, ולאחרונה אף שברו שיא של קניות מקוונות במהלך יום הרווקים הסיני.

למכור לסין: בחלקו הראשון של המפגש נלמד עם יובל אטד כיצד ניתן לחדור לשוק העצום של 1.3 מילארד צרכנים, מהם פערי התרבות ישראל-סין וכיצד נגשר עליהם, עם אילו מוצרים ובאילו פלטפורמות. כמו כן, נבצע סקירה של האפשרויות השונות, ההזדמנויות והדרכים העומדות בפני כניסה לשוק הסיני לצד סקירת כלים פרקטיים שיסייעו בכך.

לקנות מסין: פלטפורמות מסחר אלקטרוני ,כגון – Alibaba , Dealextreme, Chinabuy מאפשרות לצרכן הסופי לרכוש הכל ישירות מהמפעל בסין. יחד עם יובל נבין מה עתידה של הקמעונאות המקומית המסורתית, וכיצד נוכל להתאים את העסק שלנו לעידן החדש של "קמעונאות ישירה" לצד סקירה של פתרונות פרקטיים ומיידים ליישום.

תגיות