חזרה לעמוד הקודם

מדריך: כיצד להפעיל מצב Family Pairing בטיקטוק

במדריך זה יוסבר כיצד להפעיל מצב Family Pairing בטיקטוק. תכונה זו מאפשרת להורים לקשר את חשבון ילדיהם לחשבונם, ולנהל בו, מרחוק, שלוש הגדרות בטיחות משמעותיות – זמן מסך, תוכן מוגבל (סינון מינימלי של תכנים לא הולמים) והגבלת האפשרות לשלוח הודעות פרטיות לחברים בלבד, או בכלל לא.

כך מפעילים אותו:

1) יש לפתוח את האפליקציה, וללחוץ על "Me"

1) יש לפתוח את האפליקציה, וללחוץ על "Me"

2) יש ללחוץ על שלוש הנקודות המופיעות בצד הימני העליון של הדף

2) יש ללחוץ על שלוש הנקודות המופיעות בצד הימני העליון של הדף

3) יש ללחוץ על "Digital Wellbeing"

3) יש ללחוץ על "Digital Wellbeing"

4) יש ללחוץ על "Family Pairing"

4) יש ללחוץ על "Family Pairing"

5) יש ללחוץ על "Parent"

5) יש ללחוץ על "Parent"

6) יש ללחוץ על "Continue"

6) יש ללחוץ על "Continue"

7) בשלב זה, יש להיכנס ל"Family Pairiing" במכשירו של הבן\בת, וללחוץ על "Teen"

7) בשלב זה, יש להיכנס ל"Family Pairing" במכשירו של הבן\בת, וללחוץ על "Teen"

8) במכשירו של הבן\בת - יש ללחוץ על "Scan Code" ולסרוק את הקוד שמופיע במכשירו של ההורה בשלב 7

8) במכשירו של הבן\בת – יש ללחוץ על "Scan Code" ולסרוק את הקוד שמופיע במכשירו של ההורה בשלב 7

9) יש לחזור למכשיר הבן\בת, ללחוץ על "Link Accounts" ולאשר את קישור החשבון להורה

9) יש לחזור למכשיר הבן\בת, ללחוץ על "Link Accounts" ולאשר את קישור החשבון להורה

10) עדיין במכשיר הבן\בת - יש ללחוץ על "Link"

10) עדיין במכשיר הבן\בת – יש ללחוץ על "Link"

11) נחזור למסך ההורה - בשלב זה יופיע פאנל ניהול חשבונו של הילד\ה. יש ללחוץ על החשבון

11) נחזור למסך ההורה – בשלב זה יופיע פאנל ניהול חשבונו של הילד\ה. יש ללחוץ על החשבון

12) בתפריט זה יש להגדיר במכשירו של הבן\בת את זמן השימוש שלו באפליקציה,את התוכן אליו הוא ייחשף ואת האפשרות לשלוח הודעות פרטיות, בהתאם למה שסוכם איתו\איתה

12) בתפריט זה יש להגדיר במכשירו של הבן\בת את זמן השימוש שלו באפליקציה,את התוכן אליו הוא ייחשף ואת האפשרות לשלוח הודעות פרטיות, בהתאם למה שסוכם איתו\איתה

חשוב לציין שהאפשרות של הבן\בת לבטל את מצב בקרת ההורים קיימת לו בכל רגע נתון. במידה והוא\היא יחליטו לעשות כן, ההורה יקבל התראה שהבן ביטל את התכונה, ובכל מקרה – הגדרות ההורים ימשיכו לפעול במכשיר ב48 השעות מעת הביטול.

 

מסתבכים עם המדריך?

דברו איתנו – 0548858911