על פי נתוני הבנק להשקעותGoldman-Zachs יעבור היקף הסחר האלקטרוני העולמי בשנת 2013 את רף טריליון הדולר.
פייסבוק, טוויטר, Share, אינסטגרם, לייק, לינקדאין, גוגל פלוס, Follow ו-האשטאג... בואו נעשה סדר בבלאגן. יחד עם מני בן-עדי נכיר את הפלטפורמות החברתיות המובילות כיום, נעבור על מקרי מבחן של עסקים שונים ונלמד: כיצד הם הצליחו לנצל את הפלטפורמות הנ"ל לקידום מסחרי. אילו פלפורומות מתאימות לקהל ישראלי ואילו לפעילות מול חו"ל. [...]
לפני שהצרכן מחליט לרכוש את המוצר שלכם, בין אם באתר מסחר ייעודי או בפלטפורמת מסחר כגון eBay, הוא מביט ובוחן את המוצר, בין היתר, על פי התמונה המייצגת אותו. תמונת מוצר לא מקצועית עלולה לפגוע באחוזי המכירה, ולהוביל את הרוכשים הפוטנציאלים לאתרי המתחרים. בניגוד לכך, תמונה מקצועית יכולה לפתות את [...]
סין, מלבד היותה מעצמת ייצור, הפכה בשנים האחרונות למעצמת מסחר אלקטרוני. הצרכנים הסינים נחשבים למובילים עולמיים ברכישה מקוונת, ולאחרונה אף שברו שיא של קניות מקוונות במהלך יום הרווקים הסיני. למכור לסין: בחלקו הראשון של המפגש נלמד עם יובל אטד כיצד ניתן לחדור לשוק העצום של 1.3 מילארד צרכנים, מהם פערי [...]
בואו ללמוד כיצד לנהל ניוזלטר מקצועי לעסק שלכם!