תקציר:
חברת PayPal הבין- לאומית ערכה סקר העוסק בקניות אונליין ובעיקר בקניות מחו"ל, בקרב 28,000 נסקרים מ- 32 מדינות.
תיאור:
כיוון שהטכנולוגיה פותחת הזדמנויות חוצות גבולות עבור צרכנים בכל רחבי העולם, ערכה חברת PayPal בשיתוף עם חברת הסקרים Ipsos , את הסקר הבא אודות רכישה מקוונת. הסקר שנערך ב- 32 שווקים ברחבי העולם עם קרוב ל- 28,000 משיבים, עוסק בהרגלי הקנייה המקוונת של הצרכנים בעולם, בדגש על קניות מחו"ל.
בישראל 29% הנחקרים הישראלים העידו כי הם קונים אונליין רק תוצרת ישראלית. 55% אמרו שהם קונים אונליין בישראל ובמדינות אחרות, ו- 16% העידו כי הם קונים אונליין רק מחו"ל.
בעוד באסיה, ובעיקר בסין, כמעט ולא קונים אונליין ממדינות אחרות, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית מחזיקים בשיא של קניות מוצרים מחוץ לארץ באונליין. 59% מהנחקרים במזרח התיכון העידו כי הם קונים אונליין מחו"ל.
רוב הקניות מאתרים בחו"ל נעשים מהמחשב, ולא מהטלפון הנייד. יוצאות דופן בנושא הן סין, תאילנד ואיחוד האמירויות הערביות, שם רוב הקניות מתבצעות ממכשירים ניידים.
בישראל 74% מהקניות המקוונות בחו"ל נעשות במחשב, 20% בסמארטפון, 5% בטאבלט ועוד אחוז אחד במכשירים אחרים (כמו קונסולות או טלוויזיות חכמות).
סין היא יעד הקניות המבוקש ביותר לקניות מקוונות מחו"ל. 21% מהמשיבים אמרו שכשהם חושבים על קניות אונליין במדינה אחרת הם חושבים על סין. 17% השיבו כך לגבי ארה"ב.
רוב הישראלים, 75%, מעדיפים חנויות גדולות וגלובליות, כמו אמזון ואיביי, כאשר הם רוכשים מחו"ל.
*תאריך פרסום הסקר אינו ידוע.