הסקר בדק את עמדותיהם של הורים לילדים בגילאים 18-6 בקרב מדגם מיצג של 1,002 הורים וכלל 79% נשאלים מהמגזר היהודי (38% חילונים, 23% מסורתיים, 11% דתיים, ו-7% חרדים) ו-21% נשאלים מהמגזר הערבי.
כמחצית מההורים בסקר הביעו עמדות ביקורתיות על תהליך שילוב הטכנולוגיה בבתי הספר-
- כ-51% מההורים סבורים שבית הספר לא מכין את ילדיהם לחיים במאה ה- 21.
- כ-43% מההורים סבורים שהבית שלהם מתקדם יותר מבית הספר בכל הקשור לשימוש במחשב ובאינטרנט.
- כ-46% מההורים סבורים שבבית הספר של ילדיהם לומדים פחות מידי שעות באמצעות מחשב.
הסקר גם מצביע על הפוטנציאל בקידום מערכות מתוקשבות במערכת החינוך –
- כ-45% מההורים נוהגים לבקר באתר האינטרנט הבית ספרי (כשיש כזה) כדי ללמוד על הנעשה בבית הספר ולקבל מידע בנוגע לילדיהם.
- 28% מדווחים כי בזכות אתר האינטרנט הבית ספרי (כשיש כזה) הם מעורבים יותר בכל הנעשה בבית הספר.
- 22% מדווחים כי בזכות האינטרנט נוצרה קהילת הורים שמסייעת לקדם את מטרות בית הספר.
- 19% סבורים שלימוד בעזרת המחשב והאינטרנט יוכל בעתיד להחליף את המורים הפרטיים שאותם הם מממנים בכספם.
בנוסף, מהסקר עולה נתון כללי והוא כי מרבית המחשבים הביתיים מחוברים לאינטרנט, הן במגזר היהודי (97%) והן במגזר הערבי (90%).
*לא עלה תאריך פרסום מדויק של הסקר