חזרה לעמוד הקודם

ארצות הברית: מגמת עלייה בצריכת חדשות בטיקטוק בקרב מבוגרים בשנת 2022

באוקטובר 2022 פרסם ארגון 'PEW Research Center' כי יותר מבוגרים אמריקאים צורכים חדשות בטיקטוק, וזאת בניגוד למגמה הכללית ברשתות חברתיות אחרות בהן צריכת החדשות ירדה או נשארה זהה בשנים האחרונות. זאת בהתבסס על סקר שנערך במהלך יולי-אוגוסט 2022 בקרב 12,147 משתתפים.

מהנתונים עולה כי אחוז המבוגרים האמריקאים שהעיד כי הוא צורך חדשות בטיקטוק עלה מ-3% בשנת 2020 ל-10% בשנת 2022. 26% מהמבוגרים האמריקאים מתחת לגיל 30 אמרו כי הם נוהגים לצרוך חדשות בטיקטוק באופן קבוע, לעומת 10% מהמבוגרים בגילאי 30-49; 4% מהמבוגרים בגילאי 50-64; 1% מהמבוגרים בגילאי 65 ומעלה.

33% מכלל האוכלוסיה המבוגרת שמשתמשת בטיקטוק אמרה כי היא נחשפת לחדשות בטיקטוק באופן קבוע, עלייה לעומת 22% בשנת 2020 ו-29% בשנת 2021. עם זאת, נראה כי אחוז המשתמשים הנחשפים לחדשות בטוויטר, פייסבוק ו-Reddit עדיין גבוה יותר נכון לשנת 2022 (53%; 44%; 37% בהתאמה) על אף מגמת הירידה הנראית לעומת שנים קודמות.