חזרה לעמוד הקודם

הרגלי קנייה באינטרנט (2012)

סקר בנושא הרגלי קנייה באינטרנט שנערך על ידי מכון "מותגים" בהזמנת חברת PayPal. הסקר נערך בקרב 506 נסקרים בגילאי 18 ומעלה. להלן עיקרי הממצאים –

  • 30% מהמרואיינים רכשו בתדירות כלשהי מוצרים באמצעות האינטרנט במהלך השנה האחרונה לפני הסקר.
  • קטגוריות המוצרים הנפוצות ביותר הן גאדג'טים- (28% מהרוכשים), אופנה (28%), תחביבים (23%), תיירות (20%) ומשחקים (13%).
  • הסיבה המרכזית לרכישת מוצרים באינטרנט שצוינה על ידי הנשאלים הייתה מחיר אטרקטיבי (56% מהרוכשים) ולאחר מכן נוחות (34%) וחיסכון בזמן (11%).
  • 63% מהנשאלים מעולם לא רכשו מוצרים או שירותים דרך האינטרנט. 15% מהם ציינו כי הסיבה המרכזית לכך היא "חשש מהכנסת פרטי כרטיס אשראי".

*תאריך הפרסום המדויק של הסקר אינו ידוע.