הסקר נערך על ידי מכון מחקר פאנלס בקרב 565 מרואיינים המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל (18+). המחקר נערך באמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4all וטעות הדגימה המירבית: 4.4%±.
- כמחצית מהגולשים ציינו כי הם רשומים לאתר קניה חברתית המציע קופוני הנחה.
- כמחצית מהגולשים הרשומים לאתרים אלו רוכשים קופון לפחות אחת לחודש וכ-44% מרוכשי הקופונים מוציאים מעל 100 ש"ח בממוצע בחודש על רכישת קופונים.
- כ-40% מהגולשים אינם מוציאים סכום נוסף מעבר לסכום הקופון בעת הרכישה, וכ-35% אינם מוציאים מעל 50 ₪ בעת הרכישה.
- השימוש הנפוץ ביותר בקופונים הינו בבתי קפה ומסעדות ולאחר מכן כרטיסים לפארקים ותערוכות, מוצרי מזון לבית, כרטיסים למופעי תרבות וקולנוע, ביגוד והנעלה ועוד בסדר זה.
*תאריך הפרסום המדויק של הסקר אינו ידוע