עוד בנושא Twiplomacy

שימוש במדיה חברתית ליחסי ציבור בין לאומיים

החצי השני של פרויקט Twiplomacy (לחלק הראשון ראו את סדרת הנתונים נוכחות בטוויטר של מנהיגים מישראל והעולם) עוסק בשימוש של מדינות במדיה חברתית. המחקר בוצע על ידי חברת הייעוץ Burson-Marsteller ובחן את השימוש של מדינות בטוויטר על ידי הפעלת חשבונות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נוכחות בטוויטר של מנהיגים מישראל והעולם

Twiplomacy הינו פרוייקט הסוקר וממפה את חשבונות הטוויטר של  מנהיגי העולם. לכשני שליש מראשי המדינות החברות באו"ם יש חשבונות טוויטר. 45% מ-264 החשבונות במחקר הם חשבונות פרטיים של ראשי מדינות אך רק 30 מהם מנוהלים על ידי המנהיגים עצמם ומעט…

המשיכו לקרוא כתבה זו