חזרה לעמוד הקודם

אינסטגרם – מדריך לנחסם

בעת האחרונה , אנו מקבלים אינספור פניות בנושא חסימת חשבונות אינסטגרם וללא כל קבלת מענה מטעמם.
איגוד האינטרנט הישראלי פועל בכל האפיקים האפשריים כדי לדרוש מהגורמים הרלבנטיים בחברת פייסבוק ואינסטגרם להגיב ולטפל בצורה ראוייה לפניות הללו. 
 
במקביל, הכנו עבורכם  מדריך קצר, עם המלצות המבוססות על המידע שנאסף מנתוני הפניות לקו החם שלנו, בתקווה שיסייע לכמה שיותר מכם.

ראשית, מספר טיפים כדי למנוע את החסימה:

  • ודאו שהמייל הרשום באינסטגרם פעיל ומאובטח. כל מי שיכול לקרוא את הדוא"ל שלך יכול כנראה גם לגשת לחשבון האינסטגרם שלך.
  • מומלץ להמנע משימוש באפליקציות גורם שלישי הפועלות על חשבון האינסטגרם שלכם.
  • הגנו על עצמכם מנסיונות פריצה ע"י הפעלת אימות דו שלבי.
  • אל תמסרו את הסיסמה שלכם לאדם שאינכם מכירים וסומכים עליו.
  • באפשרותכם לקשר בין חשבון הפייסבוק לאינסטגרם שלכם, כך שאם תינעלו מחוץ לחשבון האינסטגרם, תוכלו להתחבר אליו באמצעות הפייסבוק. הסבר כיצד לעשות זאת – כאן.

נחסמתם? נסו את הדברים הבאים:

  • אם השתמשתם באפליקצית צד שלישי, הסירו אותה, ואז נסו להתחבר.
  • שלחו מייל ערעור בדבר החסימה לתיבה הבאה: instagram++aazsh6irltbrlb@support.facebook.com
  • בצעו שלב אחרי שלב בהתאם לטופס הדיווח כאן. אם נתקלתם בשגיאה בסוף ההליך, נסו לדווח מכאן.
  • במידה וכתובת המייל שלכם מקושרת לחשבון, ואינכם מצליחים לאמת את זהותכם\לאפס את הסיסמא מול אינסטגרם, נסו לדווח על הבעיה באמצעות טופס זה
  • היה ומספר הטלפון שלכם קושר ואומת לחשבון האינסטגרם, אך אינכם מצליחים להתחבר כיון שהקוד, שש הספרות שקיבלתם כSMS והקלדתם בעת נסיון ההתחברות, התברר כשגוי – נסו להקלידו בדרכים הבאות :
    • מימין לשמאל, לדוגמא: אם קיבלתם קוד שנראה כך 123-456, הזינו אותו הפוך – 654321
    • מהסדרה הימנית לשמאלית, לדוגמא: אם קיבלתם קוד שנראה כך 584-495, הזינו אותו בסדר הזה – 495584
  • בסעיף התשיעי של מדיניות הנתונים בחברה, אינסטגרם מציעה לכם לפנות לחברת TrustArc, המספקת שירותים לאינסטגרם ומשמשת כמגשרת במקרים של מחלוקת מול נהליה. ניתן לפתוח קריאה בTrustArc ולבקש מהם להתערב, באמצעות טופס זה. חשוב למלא את הטופס בדיוק המירבי, ובהתאם לבעיה הספציפית אותה אתם חווים.
  •  אנחנו ממליצים על סבלנות. זה עלול לקחת זמן ארוך.
  • אם חרף הנסיונות וזמן ההמתנה הרב, אינכם מצליחים להתחבר – בקשו מאינסטגרם, לכל הפחות, לאפשר לכם לקבל את כל המידע שהיה בחשבון. בקשה להורדת המידע מתבצעת באמצעות טופס זה. מלאו אותו בהתאם.

בהצלחה!