חזרה לעמוד הקודם

הרגלי צריכת מדיה בישראל

הורדה או צפיה בנתונים:

סקר אינטרנטי שנערך  בקרב 992 גברים ונשים בגילאי 6 עד 65 על ידי מכון המחקר שילוב מילוורד בראון עבור גוגל ועוסק בצריכת מדיה. להלן ממצאים עיקרים מהסקר –

  • בממוצע, משתמש האיטנרנט הישראלי צורך מדיה בעזרת 5 ערוצים שונם בכל יום.
  • 49% מהזמן המשמש לצריכת מדיה מושקע בצריכת מדיה אינטרנטית בעזרת מכשירים שונים.
  • הזמן ביום בו נעשה השימוש הרב ביותר באינטרנט הינו בין השעות 7 ל-11 בערב. בטווח זה המשתמש הממוצע מבלה באינטרנט כ-62 דקות. 
  • 10% מהילדים בגילאי 6 עד 12 ו-14% מבני הנוער בגילאי 13 עד 17 משתמשים רק באינטרנט (ללא טלוויזיה) לצריכת מדיה. 

דוגמה לגרף מהדוח: דקות השימוש הממוצעות באמצעי המדיה השונים בזמנים שונים לאורך היום.