סקר אינטרנטי שנערך בקרב 992 גברים ונשים בגילאי 6 עד 65 על ידי מכון המחקר שילוב מילוורד בראון עבור גוגל ועוסק בצריכת מדיה. להלן ממצאים עיקרים מהסקר –
- בממוצע, משתמש האיטנרנט הישראלי צורך מדיה בעזרת 5 ערוצים שונם בכל יום.
- 49% מהזמן המשמש לצריכת מדיה מושקע בצריכת מדיה אינטרנטית בעזרת מכשירים שונים.
-
הזמן ביום בו נעשה השימוש הרב ביותר באינטרנט הינו בין השעות 7 ל-11 בערב. בטווח זה המשתמש הממוצע מבלה באינטרנט כ-62 דקות.
- 10% מהילדים בגילאי 6 עד 12 ו-14% מבני הנוער בגילאי 13 עד 17 משתמשים רק באינטרנט (ללא טלוויזיה) לצריכת מדיה.