הסקר נערך בקרב 350 נשים בגילאים 25-60 המשתמשות במידה חברתית. להלן עיקרי הממצאים –
מדיה
95% מהנשים שנסקרו בודקות\שולחות מייל לפחות פעם אחת ביום ו-21% קוראות בלוגים. נראה כי נשים בטווח הגילאים 25 – 35 משתתפות יותר בקבוצות דיון (27%) ביחס לנשים בטווח הגילאים 36 – 54 (20%) ונשים מעל גיל 55 (12%).
אינטרנט
74% מהנשים בסקר חיפשו אחר מוצרים ברשת ו-33% רכשו מוצרים באינטרנט בחודש הקודם לסקר. אחוז הרוכשות משתנה לפי הגיל כאשר 43% מהנשים בטווח הגילאים 25 – 35 דיווחו על רכישה ביחס ל-35% מהנשים בטווח הגילאים 36 – 54 ו-24% מהנשים מעל גיל 55.
שליחת המלצות בדואל
%56 מהנשים במדגם שיתפו באמצעות הדואל מידע או המלצות על מוצרים ושירותים ו-39% שיתפו מידע הקשור באפשרויות לבילוי משפחתי.
פייסבוק
ל-81% מהנשים בגילאי 25 עד 35 יש פרופיל פייסבוק 39% מהן חברות של בני הזוג שלהן בפייסבוק ורק 11% חברות של הבוס שלהן באתר. בנוסף, רוב הנשים (70%) ציינו כי ברשימת החברים שלהם נמצאים חברים מהעבודה, 58% ציינו כי ברשימת החברים נמצאים ילדיהם ו-57% ציינו כי ברשימת החברים נמצאים חברים מהלימודים.
מבדיקת מקום השימוש באתר עולה כי 47% מהנשים בודקות או מעדכנות את הפרופיל בפייסבוק לפי השינה, 41% עושות זאת ממקום העבודה (נתון זה עומד על 54% בקרב נשים בגילאי 25 עד 35) ו-20% עושות זאת במהלך צפייה בטלוויזיה.
*תאריך פרסום המחקר המדויק אינו ידוע