עוד בנושא גוגל

בקשות למידע שהגישה ממשלת ישראל לגוגל- מחצית ראשונה 2015

בדומה לחברות טכנולוגיה ותקשורת אחרות, Google מקבלת כל העת בקשות למסירת נתוני משתמשים מממשלות ובתי משפט ברחבי העולם. בדוח הזה, אנו חושפים את מספר הבקשות שאנו מקבלים מכל ממשלה לפי פרקי זמן של שישה חודשים בכפוף למגבלות מסוימות. היקף השימוש…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מגמות החיפוש בגוגל לשנת 2013

דוח Google Zeitgeist 2013  מרכז מידע על החיפושים הנפוצים במנוע החיפוש גוגל בשנת 2013. בדוח ניתן לצפות בשאילתות החיפוש הנפוצות ובעלות הגידול הרחב ביותר בשנה החולפת ממגוון קטגוריות. בנוסף ניתן למצוא במאגר כלי נלווה בשם Google Zeitgeist Explorer בו ניתן…

המשיכו לקרוא כתבה זו

בקשות לקבלת מידע מגופים ממשלתיים – גוגל

דוח השקיפות של חברת גוגל הינו דוח דינאמי המציג מידע אודות נושאים שונים הקשורים לשרותי גוגל. הדו"ח מכיל נתונים אודות תעבורת הרשת לשירותי גוגל, בקשות להסרת תוכן, בקשות מידע של ממשלות וגלישה בטוחה. בדו"ח ניתן למצוא מידע על מספר הבקשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפצת תוכנות זדוניות לפי מערכת אוטונומית

דוח השקיפות של חברת גוגל הינו דוח דינאמי המציג מידע אודות נושאים שונים הקשורים לשרותי גוגל. הדו"ח מכיל נתונים אודות תעבורת הרשת לשירותי גוגל, בקשות להסרת תוכן, בקשות מידע של ממשלות וגלישה בטוחה. לאחרונה הוסיפה גוגל מידע המגיע מסריקת האתרים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מהירות טעינת דפים

בחודש אפריל העלה צוות גוגל אנליטיקס מחקר העוסק במהירות טעינת אתרים ברחבי העולם. המחקר מבוסס על כלי Site Speed reports, שהינו חלק מכלי הגוגל אנליטיקס, המאפשר לבעלי אתרים למדוד את מהירות טעינת הדפים בדפדפנים של מבקרי האתר.

המשיכו לקרוא כתבה זו

זמינות שירותי גוגל בישראל

דוח השקיפות של חברת גוגל הינו דוח דינאמי המציג מידע נושאים שונים הקשורים לחופש הביטוי באתרי גוגל. הדו"ח מכיל נתונים על זמינות שירותי גוגל במדינות מסביב לעולם. הנתונים הם לכל שירותי גוגל יחדיו ולכל שירות בנפרד (מנוע החיפוש, youtube, גוגל…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש במכשירים ניידים באירופה והמזרח התיכון

המחקר, שהינו חלק מפרוייקט Think with Google, נועד לבחון את השימוש במכשירים ניידים באירופה והמזרח התיכון. במסגרת המחקר נדגמו בישראל 1,001 נשאלים בגילאי 16 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת. להלן ממצאים עיקריים מתוך המחקר -

המשיכו לקרוא כתבה זו

חיפוש מידע פיננסי ברשת

המחקר, שהינו חלק מפרוייקט Think with Google, נועד לבחון את ההשפעה של חיפוש מידע באינטרנט על רכישה של כלים פיננסים. הסקר כלל 899 משתמשי אינטרנט בגילאי 18 עד 65 שהיוו מדגם מיצג של האוכלוסייה היהודית. להלן ממצאים עיקריים מתוך המחקר -

המשיכו לקרוא כתבה זו