סקר בקרב 1,000 נשאלים בני 18 ומעלה שנערך על ידי TNS-infratest עבור גוגל. הסקר נערך בעזרת שאלון מקוון והתוצאות בו מתייחסות לרוב לאחוז המשיבים שערכו לפחות טיול או חופשה אחת בשנה האחרונה. להלן מספר ממצאים מהסקר –
- כ-72% ממשתמשי האינטרנט שערכו נסיעה קצרה ו-81% מהמשתמשים שנסעו לחופשה בדקו מחירים לאפשרויות לינה דרך האינטרנט. עם זאת, רק כ-34% ו-46% מהמשתמשים (בהתאמה) הזמינו את אפשרויות הלינה שלהם דרך אתרים באינטרנט.
- בתחום כרטיסי הטיסה כ-76% מהמשתמשים שערכו נסיעה קצרה ו-73% מהמשתמשים שנסעו לחופשה בדקו את הצעות מחיר באינטרנט אך רק 33% ו-32% (בהתאמה) קנו את כרטיס הטיסה דרך אתר אינטרנט.
- בדיקה באינטרנט של מחירי חבילות טיול כוללות נערכה על ידי 67% מעורכי הנסיעות הקצרות ו-69% מהנוסעים לחופשה, כאשר 28% ו-25% מהנוסעים לחופשה (בהתאמה) קנו את חבילות הטיול ברשת.
- רוב המשתמשים שרכשו שירותים הקשורים לנסיעה ברשת עשו זאת מהמחשב הביתי שלהם: 74% מהרכישה של חבילות הטיול, 82% מהזמנות הלינה ו-94% מרכישות כרטיסי הטיסה.
- מתוך משתמשי האינטרנט שערכו נסיעה אחת או יותר בשנה האחרונה 73% נעזרו באינטרנט בכדי למצוא השראה ו-61% נעזרו ברשת בכדי להחליט על היעד בפועל.
בנוסף, במחקר תוכלו למצוא חלוקה של סוגי האתרים שהמשתמשים נעזרו בהם בכדי למצוא השראה, להחליט על יעד, למצוא הצעות מחיר, להחליט על רכישה ועוד. המחקר מכיל גם מידע לגבי הסתברות הרכישה של חבילות, טיסות ולינה לפי סוג האתר.
*תאריך עריכת הסקר המדויק אינו ידוע.