חזרה לעמוד הקודם

פסיקת דואר זבל: יונה ואח' נ' פרטנר תקשורת בע"מ

התובעות, אם ובתה, לקוחות הנתבעת בעבר, טענו כי הנתבעת חייבה אותן בחיובי יותר. התובעת 2 טענה בנוסף כי הנתבעת שלחה לה 14 הודעות ספאם בניגוד לדין. בעניין זה טענה הנתבעת כי אין מדובר בהודעות ספאם, אלא בפניות ליצירת קשר לצורך תיאום פגישה בקשר למועמדות לעבודה אצל הנתבעת, בעקבות פניה של התובעת 2 לנתבעת בה השאירה את פרטיה ליצירת קשר.

נפסק

טענת התובעת 2 להפרת הוראות חוק הספאם נדחתה. מעיון בהודעות עולה כי אין מדובר במשלוח דברי פרסומת אלא במענה לפניית התובעת, שהציגה מועמדות לעבודה אצל הנתבעת. התובעת הכחישה תחילה כי מסרה את פרטיה לנתבעת, אולם בחקירתה הנגדית הוצגה לה הפנייה שלה אל הנתבעת בה מסרה את מספר הטלפון שלה לצורך יצירת קשר. לא היה לה הסבר מניח את הדעת לכך. התובעת 2 אינה זכאית לפיצוי בגין משלוח ההודעות.

קישור לפסק הדין המלא 

פסק הדין נלקח מאתר בתי המשפט.
התמצית מתפרסמת באדיבות האתר law.co.il.