חזרה לעמוד הקודם

פסיקת דואר זבל: מדמוני נ' הוט – מערכות תקשורת בע"מ

התובע התנתק משירותי הנתבעת. לטענתו, הוטרד על-ידה במגוון דרכים במטרה להחזירו, ברשלנות ותוך הפרת הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982.

נפסק

המסגרת הנורמטיבית נשענת בין היתר על דיני החוזים (לרבות עקרון תום הלב), דיני הנזיקין (חוק הגנת הצרכן וחוק התקשורת. התובע הוטרד באופן שאין להקל בו ראש, מצד הנתבעת ועבורה, בהתנהלות אובססיבית ממש ומתוך מגמה מסחרית להחזיר את התובע לשורותיה, תוך שהנתבעת מאיינת את זכות הביטול החד-צדדית שקיימת לצרכן המעוניין להתנתק. לא לתכלית הטרדתו מספר התובע את הדרכים ליצור קשר עמו. התנהלות זו משקפת ציפייה שאדם יתעייף מהטיפול במנגנון הביטול, למרות שמדובר בנושא שהוסדר לטובתו בחקיקה ראשית, לטובת התנתקות פשוטה וחדה. מ"העסקה הנמשכת" לא הייתה התנתקות, אלא שבמקום שירותים "בעסקה נמשכת" בחרו לספק "הטרדה נמשכת". התובע נאלץ לכתת רגליו ולנקוט במגוון דרכים ושיטות במגמה להסיר ההטרדה, עד שלבסוף לא נותרה לו אלא הגשת התביעה. הנתבעת תפצה את התובע ב-7,500 ש"ח ותשלם הוצאות בסך 400 ש"ח.

קישור לפסק הדין המלא

[warning]פסק הדין נלקח מאתר בתי המשפט.
התמצית מתפרסמת באדיבות האתר law.co.il.
[/warning]