הנתבעת שלחה לתובע דיוור אלקטרוני המפרסם את מלונותיה, לאחר שהצטרף למועדון לקוחות המעניק הטבות במלונות הרשת. בשלב מסוים, ביקש התובע מהנתבעת כי תסיר אותו מרשימת התפוצה (באמצעות המנגנון האלקטרוני באתר הנתבעת). לאחר מועד זה, שלחה הנתבעת לתובע 7 הודעות נוספות (גם לאחר הגשת התביעה). נפסק – לא ניתן לקבל את טענת הנתבעת כי הודעת הסירוב לא נקלטה במנגנון האלקטרוני שהיא מפעילה. התובע הציג ראיות ברורות למשלוח הודעת הסירוב. אין שחר לטענות הנתבעת כי חברה חיצונית אחראית על הפעלת האתר. האחריות רובצת לפתחה ואם יש בעיה טכנית, אין זה מעניינו של התובע. הנתבעת תשלם לתובע סך של 7,000 ש"ח + הוצאות בסך 500 ש"ח.
פסק הדין נלקח מאתר בתי המשפט.
התמצית מתפרסמת באדיבות האתר law.co.il.