התובע טען כי הנתבעת שלחה לו מסרונים בניגוד לסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. הנתבעת הודתה במשלוח המסרונים וטענה כי נשלחו בטעות וכי עם היוודע הדבר גרעה את פרטי התובע ממאגר הלקוחות.
נפסק
היות והנתבעת מודה באחריותה ואף פעלה לתיקון מחדליה, יש מקום לפסוק פיצוי ברף הנמוך של הפיצויים המקובלים, שכן המטרה הושגה. הנתבעת תפצה את התובע ב-300 ש"ח עבור כל מסרון ובסה"כ ב- 900 ש"ח ובהוצאות משפט בסך 150 ש"ח.