הסקר נערך בישראל על ידי חברת TNS טלסקר וכלל 500 איש מעל גיל 18 מהאוכלוסייה היהודית. להלן ממצאים עיקריים מתוך הסקר –
- 63% ממחזיקי כרטיסי האשראי משתמשים בהם לביצוע רכישות באינטרנט (עלייה של כ-20% מהסקר בשנת 2011). בנוסף, 35% ממבצעי הרכישות באינטרנט, אמרו שהגבירו את רכישותיהם בשנה האחרונה ו-39% מהם אמרו שהם נוהגים לעשות זאת לפחות פעם בחודש.
- כאשר נשאלו בעלי כרטיסי האשראי מדוע הם מבצעים רכישות אונליין, 67% ציינו את יתרון המחיר, 47% ציינו כי נוח לקנות מבלי לעזוב את הבית, 45% ציינו כי הרכישה ברשת מאפשרת להם להשוות מחירים, 44% ציינו חיסכון בזמן, 37% ציינו כי המוצרים נשלחים עד הבית ו-32% ציינו כי ברשת קיימים מוצרים שלא ניתן למצוא בחנויות בישראל.
- 45% מהמשיבים ציינו כי רכשו בשנה האחרונה מכשירי אלקטרוניקה באמצעות האינטרנט, בעוד 36% אמרו שהם מזמינים את סידורי הנסיעה ואחוז דומה דיווח כי רכש כרטיסים לאירועים. בנוסף, 27% מהנשאלים רכשו בשנה האחרונה מזון (מסופרמרקט או ממסעדה), נתון המהווה עלייה של 14% מהשנה שעברה.
- עוד ניתן למצוא בסקר חלוקה של סוגי הרכישה לפי גיל ומין – למשל צעירים (בגיל 18 עד 29) רוכשים יותר כרטיסים לאירועים מאשר קבוצות הגיל האחרות אך מבוגרים (50+) רוכשים כרטיסי טיסה ואירוח במלונות יותר משאר קבוצות הגיל האחרות (49% לעומת 28% בקב הצעירים).
*לא ידוע תאריך פרסום מדויק של הסקר.