Our mobile planet (2013)
תאריך פרסום במאגר: 01 במאי 2013
מקור הנתונים:
פרויקט Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר…
המשיכו לקרוא כתבה זופרויקט Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד…
המשיכו לקרוא כתבה זופרויקט Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר…
המשיכו לקרוא כתבה זולקראת אירוע HTML5FEST שנערך בחסות איגוד האינטרנט הישראלי בחודש נובמבר התבקשו הנרשמים למלא סקר קצר העוסק בהרגלי התכנות שלהם. על הסקר השיבו 140 נשאלים, 18 נשים…
המשיכו לקרוא כתבה זוהמחקר נערך על ידי 'חברת יפעת' עבור הקרן החדשה לישראל ובחן 4,000 פוסטים, שפורסמו ברשתות החברתיות בחצי השנה האחרונה. מטרת המחקר הייתה לבחון את דרכי ההתבטאויות…
המשיכו לקרוא כתבה זוהנתונים המובאים כאן מגיעים מחברת Flurry, המספקת שירותי אנליטיקס על אפליקציות סלולאריות. אף שהנתונים מתייחסים למכשירים סלולאריים הם מייצגים מכשירים המשתמשים באפליקציות המנצלות חיבור…
המשיכו לקרוא כתבה זוהמחקר "Providing cell phone numbers and e-mail addresses to patients: The patient’s perspective, a cross sectional study" נערך על ידי ד"ר רוני פלג וילנה…
המשיכו לקרוא כתבה זובין השנים 2011-2016 פורסם דו"ח השנתי בשם "התקשורת בישראל: סדרי יום, שימושים ומגמות". הדו"ח נערך על ידי ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און, ופורסם…
המשיכו לקרוא כתבה זוהמחקר הקיף כ-1,200 נשאלים הגולשים באינטרנט (המייצגים את כלל האזרחים ישראל) ועסק בשני מוקדים עיקריים - 1. הרגלי צריכת וייצור התוכן של הגולשים בישראל…
המשיכו לקרוא כתבה זולפי מחקר של משרד התמ"ת משנת 2010, המבוסס על נתוני הלמ"ס, ובהשוואה למחקר דומה שנעשה בשנת 2006: יש עליה בשימוש במחשב בקרב אנשים עם…
המשיכו לקרוא כתבה זומחקר של רוני בר צורי, חוקרת ומנהלת תחום מחקרי צרכנות במנהל מחקר וכלכלה, משרד התמ"ת. המחקר מתבסס על סקר טלפוני של 1000 נשאלים המהווים…
המשיכו לקרוא כתבה זומהנתונים עולה כי למרות החשיבות המיוחסת לבחירות המוניציפליות במגזר הפלסטיני-ישראלי ועל אף שיעור ההצבעה הגבוה - השימוש ברשת לצורכי הקמפיינים השונים במגזר היה זעום.
המשיכו לקרוא כתבה זודוח "eHealth Literacy: Extending the Digital Divide to the Realm of Health Information" מציג ממצאי מחקר שערכו ד"ר אסתר בריינין וד"ר אפרת נטר מהמחלקה למדעי…
המשיכו לקרוא כתבה זוהסקירה, שנערכה על ידי מרכז יפעת, בוחנת מגמות בהיקף החשיפה של נושאים מסדר היום הציבורי בתקשורת המסורתית ובאתרי התוכן. הסקירה כוללת השוואת אחוזי החשיפה…
המשיכו לקרוא כתבה זוהממצאים הכללים העולים מהסקר הם כי ל-81% מבני הנוער בישראל, ל-59% מההורים ול-42% מהמורים בישראל יש חשבון פייסבוק פעיל. 27% מבני הנוער בישראל חברים…
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר האינרנט של TNS טלסקר, הוא סקר תקופתי הנערך בקרב מדגם של 1,204 משתמשי אינטרנט (גילאי +13) מפיזור ארצי המייצג את האוכלוסייה היהודית בישראל.…
המשיכו לקרוא כתבה זוממצאים עיקריים בקרב בני 20 ומעלה -
המשיכו לקרוא כתבה זו