בחזרה לעמוד הקודם

אוכלוסייה כללית

Our mobile planet (2013)

תאריך פרסום במאגר: 01 במאי 2013

מקור הנתונים:

 פרויקט  Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

תוצאות סקר מפתחי WEB (2013)

תאריך פרסום במאגר: 02 בינואר 2013

מקור הנתונים: איגוד האינטרנט הישראלי

לקראת אירוע HTML5FEST שנערך בחסות איגוד האינטרנט הישראלי בחודש נובמבר התבקשו הנרשמים למלא סקר קצר העוסק בהרגלי התכנות שלהם. על הסקר השיבו 140 נשאלים,  18 נשים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

אלימות מילולית ברשת (2012)

תאריך פרסום במאגר: 18 בדצמבר 2012

מקור הנתונים: הקרן החדשה לישראל

המחקר נערך על ידי 'חברת יפעת' עבור הקרן החדשה לישראל ובחן 4,000 פוסטים, שפורסמו ברשתות החברתיות בחצי השנה האחרונה. מטרת המחקר הייתה לבחון את דרכי ההתבטאויות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סטטיסטיקות שימוש במכשירי סמארטפון (2012)

תאריך פרסום במאגר: 11 בנובמבר 2012

מקור הנתונים: חברת Flurry

הנתונים המובאים כאן מגיעים מחברת Flurry, המספקת שירותי אנליטיקס על אפליקציות סלולאריות. אף שהנתונים מתייחסים למכשירים סלולאריים הם מייצגים מכשירים המשתמשים באפליקציות המנצלות חיבור…

המשיכו לקרוא כתבה זו

התקשורת בישראל 2011: סדרי יום, שימושים ומגמות

תאריך פרסום במאגר: 01 באוגוסט 2012

מקור הנתונים: אוניברסיטת אריאל ; המכון לחקר מדיה חדשים, חברה ופוליטיקה ; יפעת מחקרי מדיה ; קנטאר מדיה מחקרי TGI

בין השנים 2011-2016 פורסם דו"ח השנתי בשם "התקשורת בישראל: סדרי יום, שימושים ומגמות". הדו"ח נערך על ידי ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און, ופורסם…

המשיכו לקרוא כתבה זו

ישראלים בעידן הדיגיטלי – אפיון הרגלי ייצור ושיתוף תוכן והשתתפות באינטרנט הבינלאומי (2012)

תאריך פרסום במאגר: 13 במאי 2012

מקור הנתונים: המכללה למנהל, במימון חברת “גוגל” ישראל

המחקר הקיף כ-1,200 נשאלים הגולשים באינטרנט (המייצגים את כלל האזרחים ישראל) ועסק בשני מוקדים עיקריים - 1. הרגלי צריכת וייצור התוכן של הגולשים בישראל…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימושי אינטרנט בבחירות המוניציפאליות במגזר הערבי בישראל (2008)

תאריך פרסום במאגר: 13 בפברואר 2012

מקור הנתונים: האוניברסיטה הפתוחה

מהנתונים עולה כי למרות החשיבות המיוחסת לבחירות המוניציפליות במגזר הפלסטיני-ישראלי ועל אף שיעור ההצבעה הגבוה - השימוש ברשת לצורכי הקמפיינים השונים במגזר היה זעום.

המשיכו לקרוא כתבה זו