רכישת יחידות רישום ("קרדיטים")

בדף זה תמצאו הסבר על אופן רכישת יחידות רישום (Registration credits)

האיגוד שולח התראה לרשם לקראת סיום יחידות הרישום בהתאם לסף יחידות הרישום המינימלי שקבע הרשם.
הרשם יכול לשנות את הסף המינימלי (threshold) בו הוא רוצה לקבלות התראות מהאיגוד בהתאם להיקף הפעילות שלו.

בקשות הכרוכות בתשלום

  1.  רישום שם מתחם חדש    (Create Domain).
  2.  הקצאה מחדש               (Reassign Domain).
  3. חידוש רישום שם מתחם   (Renew Domain).

התשלום לאיגוד עבור בקשות הכרוכות בתשלום ייעשה מראש.

הזמנת יחידות רישום

לצורך הזמנת יחידות יש לפנות למחלקת הנהלת חשבונות, בדוא"ל accounting@isoc.org.il  או בטלפון 03-9700905.

בפניה במייל, יש לציין את הפרטים הבאים:

  1. שם הרשם, טלפון ומייל
  2. מס' יחידות מבוקשות
  3. אישור על העברה בנקאית בסכום המבוקש או פרטי אשראי (ניתן לבקש גם סליקה בטלפון).

אמצעי התשלום האפשריים עבור יחידות הרישום הם:

  1. העברת בנקאית

פרטי‏ החשבון להעברה:

חשבון מס': 144729
שם החשבון: איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר)
סניף: 616
בנק: 12
פרטי הבנק: בנק הפועלים, רח' חובבי ציון 1 ,פתח תקוה
קוד העברה:‏POALILIT

יש לשלוח אישור העברה להנהלת חשבונות לצורך עדכון היחידות במערכת  (ראו סעיף קודם).

  1. תשלום באשראי

יש לפנות למחלקת הנהלת חשבונות לצורך חיוב באשראי.
הסכום שייגבה הינו בתוספת 0.9%, שהיא ‏עלות‏ העמלה‏ המשולמת ‏לחברת ‏האשראי.

כיצד מוודאים שההזמנה בוצעה?

  1. עם עדכון היחידות ישלח מייל אישור על ביצוע הפעולה ממחלקת הנהלת חשבונות.
  2. ניתן לוודא שמספר היחידות התעדכן בממשק ה-IRI .

חשבונית מס/קבלה תישלח בדוא"ל. החשבונית חתומה אלקטרונית בהתאם להוראות החוק ומוכרת כמסמך מקור.